Wysłany: Sro 27 Wrz, 2006 3:44 am Dół i wątpliwości
Witajcie,jakoś mnie napadło o 4.00 rano pisać na forum ale to chyba niezgodne z profilem Marcin wybacz ,chociaż dotyczy studiowania, mam poważne wątpliwości studiuje anglistykę jestem na nauczycielskim,i przeraża mnie to wszystko,to że będę musiała być tym nauczycielem,którym być nie chcę.Wszechobecne chamstwo i ignorancja mnie powala a nieuctwo i lenistwo przytłacza nie pomagają nawet 7% podwyżki dla nauczycieli na studiach jest mi ciężko,ciągle wkuwam i jestem po prostu zmeczona.No nic chciałam się wygadać.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Julia Czw 28 Wrz, 2006 10:47 pm, w całości zmieniany 1 raz
Zaproszone osoby: 16 Pomógł: 29 razy Posty: 751 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 27 Wrz, 2006 6:10 am
Niekoniecznie musisz pracować w szkole, jako anglistka będziesz miała wiele innych możliwości.
A wszechobecnego chamstwa i ignorancji nie daj sobie wmówić ministrowi Giertychowi. Pracuję w technikum mechanicznym, a przynajmniej w takich klasach mam większość godzin, i zapewniam Cię, że chłopaki są dobre, uczciwe i pracowite. Mam grupę, która nie wychodzi na przerwy, jak mamy dwie godziny pod rząd, bo szkoda im czasu, a gdy ostatnio ich pytałem na oceny, to ci, których nie zdążyłem spytać, zostali po dzwonku i spóźnili się na wf, bo chcieli z własnej woli być pytani.
Myślę, że jesteś po prostu przemęczona. Ale po pierwsze, praca nauczyciela daje naprawdę bardzo dużo satysfakcji, a po drugie, jeśli się w tym nie odnajdziesz, anglista z uprawnieniami pedagogicznymi znajdzie także pracę poza szkolnictwem, jeśli się w szkole nie czuje dobrze.
Ile Ci jeszcze zostało do końca?
Zaproszone osoby: 1 Pomógł: 65 razy Posty: 861 Skąd: the boonies
Wysłany: Sro 27 Wrz, 2006 9:55 am
lidja napisał/a:
Witajcie,jakoś mnie napadło o 4.00 rano pisać na forum ale to chyba niezgodne z profilem
Cokolwiek miałaś na myśli to zapewniam Cię, że pisanie o 4.00 na forum nie jest zabronione