Wysłany: Pią 17 Wrz, 2004 6:31 am Dylemat ze specjalizacją: co wybrać?
witam :)
jestem studentka filologii angielskiej. w tym roku akademickim musze wybrac specjalnosc, a wybieram pomiedzy tlumaczeniami i spec. nauczycielska. i tutaj zaczyna sie moj dylemat. co wybrac? bardzo chcialam zostac tlumaczem i z ta mysla wybieralam kierunek studiow, ale nie wiem jak dluga jest droga od ukonczenia studiow do zaprzysiezenia jako tlumacz. dodam ze mam juz oferty pracy jako nauczyciel, wiec moglabym wybrac ta specjalizacje gdybym wiedziala, ze zostac tlumaczem jest tak "prosto" jak dostac aplikacje prawnicza. :D
pozdrawiam
hej paulina witam na forum
Twoj dylemat jest bardzo trudny i nikt nie mzoe ci wlasciwie pomoc. JEdnak mysle ze mozna w tym przypadku znalezc zloty srodek ale to zalezy od tego czy na twojej uczelni jest mozliwe zrobienie jako specjalnosci translatoryki + wszystkich godzin z metodyki, psychologi i pedagogiki zeby zostac nauczycielem. PEwnie zaraz po studiach wlasnie oferty pracy nauczyciela beda pierwszymi ktore dostaniesz. Zeby byc dobrym tlumaczem, zeby sie przebic wazna jest tez specjalizacja i mysle ze tutaj wygrywaja studenci dwoch robiacy dwa fakultety. W odpowiedzi na pytanie co trzeba zrobic zeby zostac tlumaczem odsylam cie na strone: http://www.translacja.pl/tablica/jaktlumaczem.php - tam znajdziesz dodatkowe i szczegolowe informacje.
JEstem ciekawa co sadzicie o Szkole Tlumaczy i JEzykow Obcych przy UAM w Poznaniu. Bo ja zamierzam w przyszlym roku tam zdawac
Wysłany: Pią 17 Wrz, 2004 2:09 pm
ila25 napisał/a:
hej paulina witam na forum
tym przypadku znalezc zloty srodek ale to zalezy od tego czy na twojej uczelni jest mozliwe zrobienie jako specjalnosci translatoryki + wszystkich godzin z metodyki, psychologi i pedagogiki zeby zostac nauczycielem.