Wysłany: Sob 23 Wrz, 2006 10:21 pm Jacy są studenci anglistyki
Jestem studentką filologii angielskiej (III rok) i dostrzegam taką nieciekawą prawidłowość że angliści są dosć zarozumiałymi ludźmi,nie solidaryzują się ze swoimi kolegami/ koleżankami innymi słowy indywidualiści i ta ciągła rywalizacja.Czy też dostrzegacie to na swoim studiach?
KatarzynaMały [Usunięty]
Wysłany: Nie 24 Wrz, 2006 5:39 pm
witaj Lidja. Nie sądze ,że tacy sa wszyscy, zwykle tak zachowuja się ludzie , ktorzy dopiero zdali maturę i myslą ,że złapali Pana Boga za nogi, bo studiuja anglistykę. Dopiero życie weryfikuje. I zapewniam ,że obecnie tylko tytuł mgr filologii nie jest czyms wyjątkowym. Znam ludzi po lingwistyce (mgr UW)+ inne studia mgr i maja w sobie tyle pokory i zyczliwości ,że tylko pozazdroscic. Zatem trafiłas na ........ ( cenzura) oby tylko sie od nich niczym nie zarazić pozdrawiam
Z jednej strony mogłabym się z Tobą zgodzić,ale tylko wtedy gdybym nie znała tego środowiska,niestety jest inaczej bo siedzę w tym już 3 rok,mam już trochę dość obgadywania wszystkich ludzi,brak szacunku do innych,i brak dystansu do swojej wiedzy/osoby.
Ja studiowałam te 10 lat temu z fajną grupą ludzi, wielu skromnych, wesołych, nikt nie zadzierał nosa (nawet krakowianki )
A w pokoju nauczycielskim mam cały wachlarz zachowań, ale angliści to, ogólnie mówiąc, ludzie na luzie, trochę przepracowani, wiecie, tu korki, tam kursy, ale się starają dobrze pracować i 'podnosić jakość pracy szkoły'...
Ostatnio zmieniony przez foofoo Wto 26 Wrz, 2006 3:00 pm, w całości zmieniany 1 raz
Zaproszone osoby: 16 Pomógł: 29 razy Posty: 751 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 25 Wrz, 2006 2:44 pm
Mam wrażenie - i wiem, że nie jestem w nim odosobniony - że angliści są raczej wyluzowani, nie przejmują się pierdołami, aczkolwiek faktycznie bywają lekko przepracowani.