ForumFAQRejestracjaZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Problemy
Autor Wiadomość
Julia 
A Beginner

Wysłany: Sob 13 Sty, 2007 7:10 pm   Problemy

Nie potrafię złapać kontaktu z grupą.Może dlatego że są tam same dziewczyny.Jacy są studenci anglistyki?

majlo 
Administrator
Stop the home war!!!

Zaproszone osoby: 1
Wysłany: Nie 14 Sty, 2007 3:29 pm   

Julio, podaj więcej szczegółów. Mimo, że nie jestem studentem psychologii to spróbuje znaleźć rozwiązanie Twojego problemu.

Jacy są studenci anglistyki to zbyt ogólne pojęcie. Uważam, że nie ma jakiegoś ogólnego wzorca jacy oni są. Myślę, że to zależy od danego człowieka jaki jest, a nie od tego, że studiuje anglistykę.

Proszę, przeczytaj zanim cokolwiek napiszesz na forum.

marcin 
Administrator
tel. (+48) 603039039

Zaproszone osoby: 16
Wysłany: Nie 14 Sty, 2007 8:31 pm   

Poza tym ludzie się zmieniają z czasem i to falami. Majlo ostatnio na przykład zrobił się taki jakiś formalny ;-)

majlo 
Administrator
Stop the home war!!!

Wysłany: Pon 15 Sty, 2007 10:15 am   

marcin napisał/a:
Majlo ostatnio na przykład zrobił się taki jakiś formalny ;-)

Mam nadzieję, że to tylko zjawisko przejściowe, bo nie chcę uchodzić za sztywniaka ;-)

beryl 
A Dedicated User

Wysłany: Sob 20 Sty, 2007 12:00 pm   

Szczerze mowiac, ja spotkalem sie z 2 typami studentow anglistyki..oczywiscie nie chcialbym generalizowac,ale w Kolegium bylo weselej i ludzie raczej ze soba nieco rywalizowali na poczatku (slowka itp).
Na uniwersytecie Wroclawskim spotkalem kilku filozofow z Wydzialu Filologicznego.........teorie poglady...itp.

Ja sie nie zmienilem, pyskowalem tu i tam:)) ale to temat na oddzielny post...

majlo 
Administrator
Stop the home war!!!

Wysłany: Sob 20 Sty, 2007 12:40 pm   

beryl napisał/a:
pyskowalem tu i tam:))

Mnie tego brakuje. Czasami chciałbym odpyskować jednemu czy drugiemu wykładowcy kiedy upiera się i stanowczo obstawia przy swoim kiedy rzeczywiście grubo się myli :/

beryl 
A Dedicated User