Wysłany: Pią 12 Cze, 2009 10:31 am problem z kwalifikacjami
Witam,
Mam takie zapytanie, otórz jestem nauczycielem który skończył 5 letnią Historię z mgr i z przygotowaniem pedagogicznym. Od 2 lat niestety nie uczę historii, ponieważ nie ma etatu, uczę obecnie j. angielskiego, który jeszcze studiuję. W czym problem?Otórz płacą mi z tabeli POZOSTAŁe, czy Waszym zdaniem jest to prawidłowe zatrudnienie?Czy ktoś z Was ma podobną sytuację?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź bo jestem ciekawa czy ktoś ma taki sam przypadek
Zaproszone osoby: 25 Pomógł: 38 razy Posty: 887 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009 7:03 pm
No ale to trochę zależy od tego, na jakim etapie studiowania anglistyki jesteś. Jeśli jesteś licencjatem i uzupełniasz studia, to oczywiście coś jest nie tak. Jeśli nie jesteś jeszcze licencjatem, to chyba wszystko w porządku - nie masz kwalifikacji do uczenia języka angielskiego i stąd zaszeregowano Cię do najniższej szufladki płacowej.
studia magisterskie, CAE, w trakcie przygotowan do CPE, tymczasowy pobyt za granica [niemoznosc zrobienia licencjatu z pl] czego mi brakuje do uprawnien i czy uprawnienia zdobyte poza granicami naszego kraju beda u nas akceptowane [chodzi mi o CELTA/DELTA]
czy nauczyciele prywatni - korepetycje i prywatna szkola jezykowa musza posiadac te same kwalifikacje czy cos sie rozni?
Jeśli chcesz uczyć w szkole państwowej oprócz CAE musisz jeszcze mieć kurs pedagogiczny z metodyką nauczania j. angielskiego. Nie wiem, jak jest ze szkołami prywatnymi. Co do korepetycji - każdy może je dawać, o ile znajdzie chętnych.
A jak to jest w przypadku posiadania FCE i magisterium z Filologii polskiej specjalizacja nauczycielska? Czy wtedy też pensja jest z zakładki "pozostałe"? Czy liczy się posiadanie magisterium? W końcu jest ono wymagane, to powinno być chyba brane pod uwagę...